Hvem er vi i Børne og Allergi Klinikken Randers?

På denne side kan du se, hvem du kan komme til at møde i klinikken.

Den første gang kommer de fleste til at tale med Ole. Afhængig af problemets art og de undersøgelser, der eventuelt skal foretages, kan man de følgende gange komme ind til en af os andre. Vi arbejder tæt sammen om alle, der kommer i klinikken.

Ole Wolthers, speciallæge i sygdomme hos børn og unge

Speciallæge siden 1993. Uddannet på danske og engelske hospitaler. Overlæge, dr. med., BA, adjungeret lektor ved Institut for klinisk Medicn,  Århus Universitet.

Anne Karina Kjær, sygeplejerske og sundhedsplejerske.

Har mangeårig erfaring fra arbejde med syge børn i hospitalsregi. Har specialuddannelse og erfaring med nyfødte børns sygdomme, hormonsygdomme og allergiske sygdomme. Har kursusaktivitet og erfaring med GCP, og har været forskningssygeplejerske i flere projekter. Har været ansat hos os siden 2002.

signe

Signe Dreier, sygeplejerske

Har specialuddannelse og erfaring med allergiske sygdomme. Arbejder også med kliniske forskningsprojekter. Har kursusaktivitet og erfaring med GCP.

Har været ansat hos os siden 2008.

Iben Danmark, lægesekretær

Ansat hos os fra 1. september 2018.

Adresse

Børne og Allergi Klinikken | Dytmærsken 9, 3. sal | 8900 Randers | tlf: 87 10 08 08 | fax: 86 43 33 95